Sistem za upravljanje z dokumenti
Plone je zasnovan kot sistem za upravljanje vsebin, s katerim izdelujemo in upravljamo spletne strani raznih velikosti. Istočasno lahko Plone upravlja z datotekami vseh vrst, vključno s slikami, videi, besedilnimi datotekami itd. Ker je njegova koda odprta, imamo popoln nadzor nad vsemi njegovimi komponentami, tako da jih lahko poljubno prilagajamo vašim poslovnim potrebam.
Že osnovna različica Plona ponuja upravljanje z različicami, napredne delovne tokove in fleksibilen varnostni model uporabniških dovoljenj. Ob tem je Plone zmožen ravnanja z zelo velikimi količinami podatkov, saj vse datoteke namesto v podatkovni bazi (BLOB) shranjuje v datotečnem sistemu. To mu omogoča, da že v osnovni različici obvladuje ogromne repozitorije vsebin. Vse naložene datoteke se indeksirajo, kar pomeni, da lahko po njih iščemo enako kot po drugih vsebinah, kot so strani, dogodki ipd.
Zaradi upravljanja različic, prilagodljivih delovnih tokov in fleksibilnega nadzora dostopa lahko že osnovno različico Plona uporabljamo kot sistem za upravljanje z dokumenti, brez kakršnihkoli sprememb!
Če pa želimo osnovne zmožnosti Plona za upravljanje z dokumenti še izboljšati, so nam na voljo številni dodatki, ki jih je razvila odprtokodna skupnost:
- plone.app.iterate omogoča urejanje vsebin s postopkom prijave/odjave. Ima integrirano upravljanje in zaklepanje različic ter Zope adapterje za lažje prilagoditve.
- plone.app.workflowmanager je grafični uporabniški vmesnik za upravljanje poljubnih delovnih tokov
- collective.documentviewer doda možnost pregledovanja PDF in Microsoft Office dokumentov v brskalniku in optično prepoznavanje znakov
- wildcard.foldercontents je raziskovalec dokumentov/vsebin s funkcijo hkratnega nalaganja več datotek, boljšo implementacijo orodij "primi in potegni" itd.
- collective.solr je integracija iskalnika Apache SoLr v Plone z izboljšano kakovostjo in hitrostjo iskanja
- plone.app.ldap integrira sistema LDAP in Active Directory
- eea.facetednav omogoča, da si uporabniki prilagodijo nastavitve iskanja in filtriranja zadetkov za lažje upravljanje z zbirkami podatkov.