Vzdrževanje in podpora


V našo razvojno fazo je že vključeno obsežno testiranje in razhroščevanje, s čimer zagotavljamo najvišjo možno kakovost izdelka. Po postavitvi strani ali aplikacije začne teči garancijska doba, med katero ima naročnik čas pregledati razviti izdelek in opozoriti na kakršnekoli potencialne težave. Po izteku garancijske dobe lahko vzpostavimo program rednega vzdrževanja ali izvajamo posamezne posege po potrebi, tako da je stran ali aplikacija vedno gladko delujoča in varna.

Redno vzdrževanje ali vzdrževanje na zahtevo

Na splošno ponujamo dva različna tipa vzdrževanja – redno in na zahtevo.

Redno vzdrževanje pomeni redne preglede sistemskih dnevnikov in nadzor strežnika z Muninom in drugimi orodji. Vključuje tudi nameščanje kritičnih varnostnih popravkov, beleženje težav in odtranjevanje hroščev v naši integracijski kodi.

Pri vzdrževanju na zahtevo je nadzor sistema naloga naročnika, tako kot tudi pomoč pri prijavi uporabnikov in beleženje težav za nadaljno analizo. Odvisno od dogovora z naročnikom lahko z razreševanjem težav začnemo takoj, ko so javljene, ali pa najprej podamo oceno potrebnega dela in počakamo na potrditev naročnika.

Dogovoriti se je možno tudi za vzdrževalni paket, povsem prikrojen vašim zahtevam.

Vzdrževanje in podpora

Vzdrževanje in podporo ponavadi sestavljajo naslednje dejavnosti:

Nadzor

Za normalno delovanje spletne strani ali aplikacije je potrebno redno analiziranje sistemskih dnevnikov in poročil o napakah.

Odstranjevanje hroščev

Vsaka razvita aplikacija mora skozi obsežen postopek testiranja. Kjub temu je pri kompleksnih programskih komponentah težko zagotoviti 100-% delovanje, saj se nekatere napake pojavijo šele pri delovanju sistema v resničnem okolju.

Posodabljanje in nadgrajevanje

Za večino aplikacij in dodatkov redno izhajajo popravki in izboljšave, s katerimi poskrbimo za razhroščevanje, izboljšano zmogljivost, dodatne funkcionalnosti itd. V veliki večini je namestitev nadgradnje preprosta, včasih pa zahteva tudi nekoliko več dela, še zlasti, če so od dodatka, ki ga nadgrajujemo, odvisni kakšni po meri razviti deli kode.

Varnostni popravki

Poleg posodobitev in nadgradenj skupnost občasno izdaja tudi varnostne popravke. Ti ne prinašajo dodatnih funkcionalnosti, temveč ključne popravke za luknje, ki bi lahko omogočile nedovoljen dostop v sistem ali njegovo zlorabo. Obvestila in RSS o vseh odkritih varnostnih težavah so dostopni na Plonovi spletni strani.

Optimizacija spletnih strani

Tehnologije, ki jih uporabljamo, so zasnovane tako, da omogočajo visoko rangiranje v iskalnikih in spodbujajo dobre prakse optimizacije. Seveda pa je še vedno pomembno, kakšni so naslovi, opisi in vsebine na strani. V Termitnjaku lahko analiziramo vašo spletno stran in razrešimo kakršnekoli težave in pomanjkljivosti, ki jih odkrijemo.

Optimizacija delovanja

V večini primerov nameščeni sistemi zadostujejo za dobro delovanje strani ali aplikacije. Včasih pa je potrebno delovanje pohitriti z dodajanjem sredstev na strežniku in tehnologij, kot sta napredno predpomnenje in izenačevanje obremenitev. Orodja in ogrodja, ki jih uporabljamo, so narejena tako, da lahko rastejo in se krčijo tako horizontalno kot vertikalno.

Dodajanje in urejanje vsebin

Glavna prednost sistemov za upravljanje vsebin je, da naročniku dovoljujejo preprosto dodajanje in urejanje vsebin. V primeru, da potrebujete pomoč, pa vam bomo z veseljem pomagali tudi pri tem opravilu.

Tečaji urejanja vsebin

Termitnjak v kratkem pripravlja začetne in nadaljevalne tečaje urejanja vsebin. Preverite kasneje.

Fleksibilna podpora naročnikov

V primeru kakršnihkoli težav z administracijo, urejanjem vsebin ali čemerkoli drugim nas lahko kontaktirate po e-pošti, Skypu, telefonu ali polžji pošti.