Začetni tečaj jezika Python
Podatki o tečaju
Čas in trajanje: Tečaji potekajo enkrat tedensko v popoldanskih urah in trajajo 3 šolske ure (2h15m).
Udeležba: Najmanjša zahtevana udeležba je 8 udeležencev/k in največ 20 udeležencev/k, saj je le tako omogočeno kakovostno poučevanje.
Cena: Skupna cena za razred znaša 800 EUR na mesec. Cene na udeleženca/ko lahko varira med 45 EUR in 90 EUR na mesec, odvisno od števila prijav. Vse cene vključujejo DDV.
Predavatelj: Tečaje bosta vodila izkušena razvijalca in predavatelja Natan Žabkar in Jure Cerjak.
Pripravili smo tudi PDF zgibanko, kjer lahko najdete nekaj ključnih informacij o tečaju.
Termitnjak Python Treningi
Ker je Python izjemno prilagodljiv, se lahko (in bolj ali manj tudi se) uporablja praktično povsod. Le nekaj primerov projektov, ki uporabljajo jezik Python so XBMC, brezplačen in odprtokodni predvajalnik medijskih vsebin, Dropbox, Blender, brezplačen in odprtokodni sistem za izdelavo 3D animacij, Eve Online, in YouTube. To je le nekaj posebnih primerov, ki uporabljajo jezik Python, vendar pa je Python mogoče najti tudi v številnih drugih velikih projektih, kot so PayPal, Instagram, iskalnik Google in eBay. Preberite več o programskem jeziku Python.
Termitnjakov Python tečaj za začetnike se osredotoča na učenje osnov jezika Python ter tudi bolj napredne teme, ki študentom omogočajo uporabo jezika Python za razvoj spletnih strani, računalniških iger, pripravo na programska tekmovanja, izvajanje šifriranja in dešifriranja, ter učenje konceptov čudne in zanimive matematike. Učenje poteka na več ravneh:
- Za tiste, ki že imajo izkušnje s programiranjem, oziroma se v tečaj vpisujejo že drugo, tretje ali četrto leto, se posvetimo bolj naprednim temam, kot so risanje fraktalov, ki se lahko približujejo v globino, razvoju računalniških iger z modulom Tkinter, in podobno.
- Začetniki se najprej naučjo osnov programiranja z jezikom Python, nato pa običajno izberejo majhen do srednje velik projekt (igra), na katerem delajo do konca leta.
Večina izobraževanja se seveda sprotno prilagaja željam študentov glede na nivo znanja.
Obravnavane teme vključujejo:
Osnovne teme
- Spremenljivke
- Vhodi in izhodi
- If stavki in pogoji
- Zanke (while, for, break, continue)
- Delo z datotekami (branje in pisanje)
- Turtle grafika
Napredne teme
- Razumevanje algoritmov
- Zahtevnost algoritmov in kaj to pomeni
- Zanimivi algoritmi (razvrščanje, iskanje poti, iskanje otokov, ...)
- Enostavna umetna inteligenca (MINMAX)
Za spopadanje z naprednimi temami se bomo morali naučiti tudi:
Podatkovni tipi
- Logične vrednosti in operatorji
- Osnovne vrste (število, niz, seznam, slovar, množica, nabor, ...)
- Napredne vrste (vrste, sklad, kopica, drevo, ...)
Funkcije in razredi
- Obseg spremenljivk
- Vračanje rezultatov
- Rekurzija
- Generatorji
- Ustvarjanje novih razredov in metod
- Posebne metode razredov (za ustvarjanje operatorjev po meri)
- Dedovanje
Podatkovne baze
- Kaj so podatkovne baze in kako jih lahko uporabite
- Razlike med različnimi vrstami podatkovnih baz
- Enostaven način za delo z bazami podatkov
Programsko okolje
- Kako namestiti in uporabljati Linux (tudi iz USB ključa, tako da ga lahko nosite s seboj)
- Izbira in uporaba optimalnega urejevalnika kode
- Kaj so "linterji" in kako jih uporabljati
- Kaj je nadzor različic in kako do njega (GIT)
- Sodelovanje (GitHub, BitBucket, ...)